FÅ FULD FART
på virksomhedskontakten
Hvilke virksomheder har vi besøgt, hvornår, hvad har vi snakket om og med hvem, og hvornår skal vi ses igen? Spørg VIREGO.

Dit overblik over kontaktEn

Virego er udviklet i samarbejde med virksomhedskonsulenter, så det passer præcis til din hverdag.

Find virksomheder

Find nemt og enkelt relevante virksomheder

Gem hvad I taler om

Med få klik beskriver du formålet med mødet og hvad I har aftalt

Del det med dine kollegaer

Del alle oplysninger på tværs af afdelingen, så I altid er på forkant

FUNKTIONER

Fuld Mobilitet

Virego giver dig fuld mobilitet. Du kan bruge det på din telefon, din tablet eller din computer, uanset hvor du er.

Viden Visualiseret

Få nem og enkelt adgang til nøgletal, der skaber sammenhæng mellem den daglige drift og strategisk styring.
Vi skræddersyer dashboards til dine behov, så dine data skaber værdi.

Overblik

Virego er skabt, for at du nemt og enkelt kan finde ud af, hvad du nu skal besøge. Udover en nem og enkelt filtrering af alle virksomheder ud fra p-numre, har vi gjort, så du nemt kan se hvilke du eller dine kollegaer har besøgt for nyligt.

HVORDAN?

1

Indledende møde
Vi afholder et indledende møde, hvor vi afdækker jeres behov og opsætter Seek derefter

2

Opstartsmøde
Derefter har vi et opstartsmøde på ca. 2 timer, hvor vi introducerer og oplærer i Seek. Herefter bliver vi til support, indtil alle er i gang

3

Løbende support
Vi har fuld support på e-mail og telefon

4

Statusmøde
Efter 2 til 4 uger kommer vi på besøg for at følge op, høre hvordan det går samt hjælpe med evt. support

5

Løbende sparring
Vi sparrer med medarbejdere og ledelse om planlægning og opfølgning på baggrund af vores erfaringer med Virego og arbejdet med virksomhedsservice

6

I er kørende!
Organisationen er nu kørende, og I kan hente og bruge alle de data I har behov for
- det er jer der ejer det hele